Ubezpieczenie samochodu
Samochody i inne pojazdy mechaniczne są jednymi z najczęściej ubezpieczanych dóbr, co wynika poniekąd z obowiązku, jaki spoczywa na kierowcach, ale również wysokiego ryzyka nieszczęśliwych wypadków i szkód, jakie generuje uczestnictwo w ruchu drogowym. Zabezpieczenie auta odpowiednim zestawem polis jest podstawą dla osób, będących jego regularnymi użytkownikami. Warto zaznaczyć, że nawet używając samochodu sporadycznie, powinieneś pamiętać o ubezpieczeniu. Zakup samochodu to zazwyczaj przemyślana inwestycja na lata. Dokonując wyboru, kierowcy analizują wiele czynników, zwracając szczególną uwagę na parametry techniczne pojazdu, jak i jego cenę. Kwota, z jaką wiąże się ubezpieczenie auta, również jest istotnym elementem kalkulacji potencjalnych nabywców. Zależy ona od marki, roku produkcji, modelu, a także parametrów silnika i kilku innych elementów, które wpływają na wartość auta. Ocenie składki decyduje również miejsce użytkowania pojazdu i profil kierowcy
TANIE UBEZPIECZENIE SAMOCHODU NA LATA
JAKIE UBEZPIECZENIE KOMUNIKACYJNE WYBRAĆ?
Ubezpieczenie komunikacyjne stanowi typ pakietu, w ramach którego można wyszczególnić dwie kategorie. Pierwszą z nich jest obowiązkowe OC, bez którego posiadacz samochodu nie ma prawa użytkować auta na drogach publicznych. Drugim typem jest ubezpieczenie dobrowolne. Użytkownik pojazdu ma do wyboru kilka opcji:
- autocasco – inaczej AC, ubezpiecza samochód od zdarzeń losowych, takich jak kradzież, zniszczenie bądź uszkodzenia mechaniczne;
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków;
- ubezpieczenie ochrony prawnej;
- ubezpieczenia assistance.
Nasi Klienci najczęściej wybierają fuzję wszystkich dostępnych pakietów w celu zapewnienia sobie i innym użytkownikom pojazdu największego zakresu bezpieczeństwa. Skorzystaj z porady jednego z naszych ekspertów, by dowiedzieć się jaki jest zakres kosztów, pokrywanych przez ubezpieczyciela w przypadku każdego z pakietów. Nasz doświadczony doradca pomoże Ci dokonać optymalnej selekcji ubezpieczeń pod kątem indywidualnego zapotrzebowania.